Понедельник, 29.04.2024
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: « 1 2 3 4 5 ... 51 52 »
Показано 31-45 из 767 сообщений
737.   (20.02.2005 02:12)
0  
Допоможіть представнику россійськомовної частини України.

Саме завдяки роботі вашого радіо у нас з’явилася надія, що добре знати українську мову – не така врешті й фантастична надія.
Ви ж розумієте, що неможливо вільно спілкуватися українською, коли від дитячого садка до вищих учбових закладів – усе викладається россійською, і навкруги лунає виключно россіська мова.
Ми просиділи декілька місяців біля приймачів, дослухаючись до кожного вашого слова, і треба сказати, що це дуже допомогло оволодіти мовою. Хоча проблема лишається.

Тепер – до суті мого листа.
Майже всі поети Харкова (вже не кажу про інші східні міста) розміщують свої твори на россійських сайтах. Такі сайти існують не тільки для знайомства з сучасними творами, але й, насамперед, для спілкування творчих людей, спільної роботи над помилками, спільного видання книжок, тощо.
Робота сайта «Стихи.Ру» – це розмова авторів, спілкування і обговорення творів у реальному часі.
Це дуже важлива частка духовного життя для пишучої братії. Але разом с тим спілкуванням доводиться долати негатив ідеологиї. Останним часом цей негатив став дуже активним. Шукати на чужому сайті однодумців і публікувати там українські твори – справа майже безнадійна. А дуже хочеться підняти рівень саме сучасної україномовної поезії.

У вас в ефірі бувають різні люди, у тому числі і люди, пов’язані з проблемами культури. Можливо, хто-небудь заінтересується ідеєю створення подібного сайта в Україні? Повторюю, мова йде саме про сайт, який давав би можливість спілкуватися в реальному часі українським поетам і публікувати там свої нові твори.
Може таки він десь уже є, а я так і не знайшла? Тоді, якщо, не важко – дайте адресу, бо навряд чи почую вас в ефірі, якщо не буду знати час. Або, якщо у вас буде така інформація, дайте електронну адресу, за якою я могла б поспілкуватися на цю тему з людьми, від яких це залежить.
Ви там, у Кииєві, усе ж ближчі до Бога і до президента. :))
Це я вже жартую.
Зрештою, саме ви «винні» у тому, що народ не хоче слухати россійську попсу и кримінальне радіо «Шансон».:))
Щиро дякую.
Поетеса Лариса Вировець.
http://www.stihi.ru/author.html?larisaviro

736.   (20.02.2005 02:12)
0  
прошу Вас негайно зайнятися проблемою харківського органного залу. На нього нахабно зазіхає якась церква. Вони – мародери та бешкетники. Можуть наробити лиха.

735.   (16.02.2005 12:23)
0  
Доброго дня!

Пишу постфактум, оскільки додзвонитися до Вашої студії під час ефіру дещо проблематично, на це у мене ніколи часу й терпіння не вистачає, а висловитися вважаю за потрібне. І, крім того, я не дуже переймаюся тим, чи прозвучить моє велемудре слово в ефірі, чи ні. Для мене важливо інше: якщо Вас дійсно цікавлять думки ширшого загалу, то, може, і моя інформація буде Вам цікавою, або навіть, що важливіше, корисною. Наперед приношу свої вибачення за те, що не посилаюся на конкретні документи, але за правдивість наведеної інформації можу поручитися настільки, наскільки уважний радіослухач може поручитися за правдивість почутого по радіо.
Отже, останніми днями Ви порушували в своїх передачах теми боротьби з корупцією серед державних службовців та чи можна створювати публічне радіо та телебачення на базі державної телерадіокомпанії "1 канал".

1. Публічне радіо та телебачення має бути незалежним від влади економічно, адміністративно та політично (тобто не мати важелів впливу з боку будь якої політичної сили - правлячої чи опозиційної). В іншому випадку ми матимемо не публічне телерадіо, а, даруйте, публічний дім, як і досі. Тому, мабуть, варто було б створювати щось абсолютно нове, залучаючи до цієї роботи молодих або не зовсім, але обов’язково вільно мислячих і незаплямованих минулим колаборантством журналістів. Як незалежна, така структура не повинна звітувати перед будь ким, чому вона відмовила в співпраці Піховшеку та Мустафіну і не відмовила, наприклад, Віталію Портнікову або ж Сергієві Грабовському. На державну або ж напівдержавну структуру завжди можна тиснути через суди, урядові та інші владні структури, посилаючися при цьому на конституцію, законодавство про працю та інше. Тим паче, що в нашій країні традиційно лементувати про порушення своїх прав полюбляють саме ті, хто найбільше порушував чужі. І ще про державне. В США законодавчо заборонене мовлення на територію країни теле- та радіо компаній, які керуються державними структурами США або отримують від них фінансування. І все. Ця інформація неодноразово звучала в етері "Голосу Америки" і, гадаю, вони самі могли б її підтвердити. Гадаю, що і нашим журналістам (новій генерації, принаймні) варто було б лобіювати в парламенті прийняття подібного закону. Щоб не виникало спокуси у представників як старої, так і нової влади.

2. Влітку 2000 року в прямому етері радіо "Континент" Гія Гонгадзе (керівник інформаційної служби цього радіо) вів бесіду з одним зі співробітників посольства ФРН в Україні. На жаль, з ким саме, не пам’ятаю, здається, не з послом, але і не з охоронцем. Цей співробітник посольства був німцем, мав великий досвід роботи в різних структурах, як державних, так і недержавних і навіть деякий час працював журналістом (недержавним). І, коли мова зайшла про державну службу в Німеччині, Гонгадзе поставив цілком закономірне для України запитання: "А як німці борються з корупцією серед державних службовців? Високими зарплатами, пенсіями, казковими пільгами чи якось інакше?.." Відповідь: гарантією зайнятости і невідворотністю покарання за порушення. Державний службовець в Німеччині має не найвищу, але гарантовану зарплату. Гість сказав, що, займаючи посаду такого ж рівня в приватній або ж великій акціонерній фірмі, він заробляв би в декілька разів більше, але там він не був би гарантований від звільнення при банкрутстві або реорганізації фірми. А на державній службі службовець може бути звільнений лише в разі значного порушення трудової угоди або кримінального злочину. Якщо ж він є людиною сумлінною і законослухняною, то він гарантовано працюватиме і робитиме свою кар’єру аж до непоганої, також гарантованої, державної пенсії. Збанкрутувати держава (принаймні, німецька) не може, а при реорганізаціях службовця за рахунок державного бюджету перенавчать і так само гарантовано працевлаштують на іншу державну посаду. Таким чином, чесний чиновник має гарантовано стабільний дохід, який при наданні кредиту будь яким банком вважається запорукою повернення кредиту, завдяки чому державний службовець може спокійно звертатися по кредит куди завгодно - відмови не буде. Крім того, держава бере на себе витрати на дошкільні заклади і медичне обслуговування для сімей своїх службовців. Таким чином, у державного службовця завжди є вибір: користуватися всім цим чи взяти хабаря і втратити все разом зі свободою.

3. І до теми телефонних дзвінків до студії. Мені подобається ваша повага до будь якої точки зору, але інколи мені здається, що деякі слухачі зловживають можливістю висловитися в прямому етері. При цьому я маю на увазі не нездатність декого висловлюватися стисло (сам такий, як бачите), а те, що деякі дзвінки виглядають, як наперед заготовлена дезінформація в стилі ТРК "Україна" або "Інтер". Причому, якщо Ви не звернули увагу, такі дзвінки дуже відрізняються від більшости звичайних "Це я?.. В ефірі?.. Ні, правда?.." тим, що абонент одразу після вмикання в етер з місця в кар’єр починає добре поставленим голосом виголошувати текст на кшталт: "Що Ви там говорите про якісь чисті руки, коли Євген Червоненко - хабарник?!!" Не є важливим, правда це, чи ні, головне те, що текст виголошено, вся Україна його почула, сумнів посіяно, а хто і коли почує, що відповість Червоненко? Я не за припинення прямих включень телефонних дзвінків, але, мені здається (здавалося), що визнання людини злочинцем є винятковою прерогативою суду і варто б таким слухачам нагадувати про це одразу ж. Тим паче, що є проста відповідь на такі дзвінки: "Якщо у Вас є докази, то звертайтеся з ними не на радіо, а до правоохоронних органів або суду, а якщо доказів немає, то Ваша заява - в кращому разі помилка, в гіршому - наклеп, яким теж може зайнятися суд." Тобто я про те, що ваша мета - нести людям збалансовану і достовірну інформацію, а не дозволяти використовувати себе для поширення дезінформації або різного штибу політичної агітації. Тому пасивна реакція на подібні дзвінки з боку журналіста в етері може, як мені здається, зруйнувати весь позитивний ефект від Вашої роботи. А взагалі, радіо у Вас дійсно непогане. Зичу Вам і Вашій ТРК всіляких успіхів.

З повагою.
Ігор.
Київ.

734.   (16.02.2005 09:27)
0  
Вже другу добу мешканцЁ цЁлого каврталу вул.ПчайнЁнська-ХорЁва-Волошська
ПодЁльського р-ну, Ки©ва, сидять без опалення. Це приблизно бЁля 500 осель Не зважаючЁ на те, що майже всЁ оплачують його ВсЁ нашЁ комунальнЁ служби та аварЁйники тЁльки пальцами тикають один на одного й нЁчого конкретно пояснити не взмозЁ. Куди подЁлося тепло...? Зараз у квартираах ще +15 , завтра вже буде +5 - 6. Ё що далЁ.
Десь-же сидить, цей маленький дЁльничий комунальщик. що вЁдповЁда╨ за участок де сталася аварЁя?
057 - мЁська служба,
4176666 дЁльнична служба ПодЁльська р-ну,
4250508 та 241-9284 -головни вимикачЁ тепла - тЁ хто дав наказ на вЁдключення цЁлого кварталу.
ЖСК Кристал- 428-7995 (майже холодильник).
╡гор

733.   (16.02.2005 09:14)
0  
Для службового користування
ЦЁ три слова обережно застосованЁ спочатку Кравчуком досягнули безмежного розповсюдження при мо©й владЁ. Корисна штука виявля╨ться! ПЁд таким грифом можливо сховати не тЁльки та╨мницЁ розслЁдувань, чи службових зловживань, а що завгодно матерЁальне. Наприклад Пущу Водицю, неправомЁрнЁ дЁ©, особистЁ льготи вартЁстю в мЁлЁони, прихватизацЁю пЁдприемств, портЁв, заводЁв, гостиниць та Ёншого державного майна.
А самЁ подумайте навЁщо це знати людям? Ще не так зрозумЁють! Дехто подума╨ що це всЁм дачки з кордами тенЁсними можна будувать. Або службовЁ квартири вартЁстю за 110 мЁлЁонЁв почнуть продавать Суркесам. А дехто зарплату й пенсЁю особисто собЁ почне назначать та ще водЁ©в, офЁцЁантЁв у користування - в нагрузку дачку, яхту, а то як Я Ё звЁльнення вЁд кримЁнально© вЁдповЁдальностЁ. Та чи мало що може прийти в голову моему народу в шести метрових кухнях? Тут потрЁбно по науцЁ - три чарЁвних слова написав Ё куди там золотЁй рибцЁ з ©© трьома бажаннями!
Головне мовчЁть! ╡нформацЁя для службового користування!!! Ваш Л. АМЧУК
мадяр о.

732.   (16.02.2005 09:13)
0  
Цікаве оповідання для настрою.

Реально зарегистрированный разговор между испанцами и американцами на
частоте " Экстремальные ситуации в море " навигационного канала 106
в проливе Финистерра (Галиция). 16 Октября 1997 г.

Испанцы:
(помехи на заднем фоне) ... говорит А-853, пожалуйста, поверните на 15
градусов на юг, во избежание столкновения с нами. Вы движетесь прямо на нас,
расстояние 25 морских миль.

Американцы:
(помехи на заднем фоне) ...советуем вам повернуть на 15 градусов на
север, чтобы избежать столкновения с нами.

Испанцы:
Ответ отрицательный. Повторяем, поверните на 15 градусов на юг во
избежание столкновения.

Американцы (другой голос): С вами говорит капитан корабля Соединенных
Штатов Америки. Поверните на 15 градусов на север во избежание
столкновения.

Испанцы:
Мы не считаем ваше предложение ни возможным, ни адекватным, советуем вам
повернуть на 15 градусов на юг, чтобы не врезаться в нас.

Американцы (на повышенных тонах):
С ВАМИ ГОВОРИТ КАПИТАН РИЧАРД ДЖЕЙМС ХОВАРД, КОМАНДУЮЩИЙ АВИАНОСЦА USS
LINCOLN, ВОЕННО-МОРСКОГО ФЛОТА СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ АМЕРИКИ, ВТОРОГО ПО
ВЕЛИЧИТЕ ВОЕННОГО КОРАБЛЯ АМЕРИКАНСКОГО ФЛОТА. НАС СОПРОВОЖДАЮТ 2 КРЕЙСЕРА,
6 ИСТРЕБИТЕЛЕЙ, 4 ПОДВОДНЫЕ ЛОДКИ И МНОГОЧИСЛЕННЫЕ КОРАБЛИ ПОДДЕРЖКИ. Я ВАМ
НЕ СОВЕТУЮ, Я ПРИКАЗЫВАЮ ИЗМЕНИТЬ ВАШ КУРС НА 15 ГРАДУСОВ НА СЕВЕР. В
ПРОТИВНОМ СЛУЧАЕ МЫ БУДЕМ ВЫНУЖДЕНЫ ПРИНЯТЬ НЕОБХОДИМЫЕ МЕРЫ ДЛЯ ОБЕСПЕЧЕНИЯ
БЕЗОПАСНОСТИ НАШЕГО КОРАБЛЯ. ПОЖАЛУЙСТА, НЕМЕДЛЕННО УБЕРИТЕСЬ С НАШЕГО
КУРСА!!!!

Испанцы:
С вами говорит Хуан Мануэль Салас Алкантара. Нас 2 человека. Нас
сопровождают пес, ужин, 2 бутылки пива и канарейка, которая сейчас спит.
Нас поддерживают радиостанция " Cadena Dial de La Coruna " и канал 106 "
Экстремальные ситуации в море " . Мы не собираемся никуда сворачивать,
учитывая, что мы находимся на суше и являемся маяком А-853 пролива
Финистерра Галицийского побережья Испании. Мы не имеем ни малейшего понятия,
какое место по величине мы занимаем среди испанских маяков.
Можете принять все е... меры, какие вы считаете необходимыми и
сделать все что угодно для обеспечения безопасности вашего е.. корабля,
который разобьется вдребезги об скалы. Поэтому еще раз настоятельно рекомендуем
вам сделать наиболее осмысленную вещь: изменить ваш курс на 15 градусов на
юг во избежания столкновения.

Американцы:
Ok, принято, спасибо.

731.   (15.02.2005 00:23)
0  
Проблемы известные каждому, кто берет рюкзак и хочет прогулятся по крымским
горам:

1. Сбор денег за проход по територии крымскиг гор. При этом местная власть
никакого дополнительного сервиса, никакого благоустройства не производит -
даже мусор не убирают.

2. Та же проблема только с крыским государственным заповедником - обычных
людей туда пускают только за деньги, а дачи правительства посреди леса -
вещь вполне нормальная. И как с природоохраной согласуются иномарки которые
проносятся по заповеднику в любое время суток тоже не понятно.

3. Не смотря на все запреты и законы - пройти по берегу в Крыму чтобы не
уперется в забор практически невозможно.

Можно ли надеятся что что-то изменится.

С уважаеним,
Дизель.

730.   (15.02.2005 00:22)
0  
Хочемо повідомити про неправомірні дії з боку Веселівської районої адміністрації , Запорізької обл. яка примусово збирає по 30-50грн . з кожної школи району для дачі хабара Запорізькій обласній перевірочній комісії
учбових закладів.
Прийміть будьласка відповідні заходи.
Будемо вам вдячні.

729.   (15.02.2005 00:19)
0  
Комментарий пресс-службы Партии среднего класса «ЯБЛУКО» о возможности роспуска партии

В связи с появившейся в СМИ информацией о возможном роспуске Партии среднего класса «ЯБЛУКО» пресс-служба партии считает необходимым заявить следующее.

В декабре 2004 года на заседании Президиума Политсовета партии «ЯБЛУКО» и в январе 2005 года на Политсовете партии «ЯБЛУКО» обсуждался вопрос о дальнейшем развитии партии. Руководство партии признало, что на данном этапе развития партия «ЯБЛУКО» свою историческую миссию выполнила: это касается предотвращения сползания Украины к авторитарному режиму, свержения режима Леонида Кучмы, демократизации общества, обеспечения честных выборов Президента Украины, и др.

Кроме того, было заявлено, что в связи с изменившейся после «оранжевой революции» политической ситуацией, в стране происходит закономерный процесс укрупнения политических сил.

«Поэтому мы решили, что для дальнейшего успешного решения программных задач партии «ЯБЛУКО», для консолидации демократических сил Украины в целом будет целесообразным слияние партии «ЯБЛУКО» и партии «Батьківщина”, - заявил Председатель партии «ЯБЛУКО» Михаил Бродский. – «ЯБЛУКО» - это демократичная по духу партия, и подобные вопросы мы можем решать только на общем съезде партии, путем тайного голосования. Например, решение о роспуске партии может быть принято не менее, чем двумя третями голосов делегатов».

Съезд партии «ЯБЛУКО» уже запланирован: он пройдет, ориентировочно 12 или 19 марта в столице. Ожидается, что съезд может закончиться заседанием Политсовета с участием лидеров «ЯБЛУКА» и «Батьківщини». Сейчас в областных организациях проводятся конференции, регионы обсуждают вопрос дальнейшей деятельности партии, определяются со своим видением путей развития. «Как будет развиваться «ЯБЛУКО» - зависит от съезда, - говорит Михаил Бродский. – Конечно, есть позиция и предложения Политсовета, но мы хотим, чтобы решение о будущем партии принимали десятки тысяч коллег-«яблучников».

728.   (15.02.2005 00:17)
0  
Запрошую ваше начальство до нас у Донецьк. П?втора десятка рад?останц?й
FM-д?апазона, ? лише одне рад?о - Ера - нап?вукра?нське. Ц?лком
укра?нського - жодного!

Завжди згаду?ться Юля М?щенко з ?? в?домим: "? нав?ть вдома ми ?ноземц?!"

?азет укра?нських в продажу нема?, нормального сучасного укра?номовного
телебачення нема?, рад?о - теж нема?!

"Ера" - як ковток джерельно? води,.. поки луна? укра?нська.

Та й питання не лише в сам?й мов?. Якщо запрошуються рос?йськомовн? знавц?
за якоюсь тематикою, виника? п?дозра, що укра?номовних знавц?в в
обговорюван?й царин? нема?. Чому? Чи то укра?нц? неспроможн? бути гарними
фах?вцями, чи то ведуч? навмисно створюють враження про меншоварт?сть
укра?нц?в, запрошуючи рос?йськомовних знавц?в?

А рос?йськомовн? ведучи? Хто прагне сп?лкуватись рос?йською, "Еру" практично
не слуха?, бо доста рос?йськомовних станц?й. Нехай рос?йська луна? на
рос?йських рад?останц?ях.

А нащо на "Ер?" рос?йськомовн? п?сн?, коли весь етер ? так зл?ва направо та
знизу доверху понапханий рос?йськомовними п?снями? Нав?що пхатися в
середняки, коли ви ? одним з найкращих укра?нських рад?о?! Будьте сам?
собою! Не соромтеся укра?нського! За це люди вас ? люблять. То ж не задкуйте
весь час!

Не зраджуйте сво?х слухачив!

З повагою та найкращими побажаннями,

Олекс?й.

727.   (15.02.2005 00:15)
0  
Відкритий лист Голові Львівської обласної державної адміністрації



Шановний пане голово,



Вітаючи Вас з призначенням на посаду голови Львівської обласної адміністрації львівська громада сподівається, що одним із першочергових напрямків Вашої діяльності буде якнайактивніше втручання у ті нагальні проблеми, які виникли у Львові. Просимо Вас звернути увагу на негаразди, вирішення яких є необхідним для нормального функціонування та розвитку Львова – центру не лише довіреної Вам області, але й цілої Західної України:


1. Корупція. Як Вам відомо Львів посідає перше місце в Україні за рівнем корупції. Злочинна практика хабарництва, яка була запроваджена у місті свідомо чи несвідомо різними керівниками призвела до неймовірного розростання цієї суспільної хвороби – найдрібнішої послуги від місцевих органів влади неможливо отримати без хабара, з іншої сторони відверто злочинні рішення проходять завдяки підкупу та круговій поруці;


2. Стан доріг у місті Львові можна оцінити як катастрофічний. Будь-які претензії на статус європейського міста та розвиток туристичної галузі є проблематичними хоча б з огляду на те, що стан доріг у місті є на рівні депресійного регіону;


3. Водопостачання. Кожного дня у місті стається численна кількість проривів труб та витоків води. Причина такого стану полягає перш за все у роботі самих водоканальників. Ремонт водопровідних труб полягає у забиванні дерев’яних «кілків» у труби, які за незначний проміжок часу знову проривають. Тим часом капітального ремонту систем водопостачання не проводиться взагалі, а без цього неможливим є забезпечення цілодобового водопостачання мешканцям, що було зокрема однією з передвиборних обіцянок теперішнього міського голови;


4. У місті склалась катастрофічна ситуація з наданням комунальних послуг мешканцям. У грудні-січні понад 20 тисяч львів’ян мешкали у неопалювальних квартирах. Це стало наслідком повного ігнорування ситуації, коли підприємства-банкрути, які є власниками житлових будинків, збираючи комунальні платежі з населення не передавали їх теплопостачальним підприємствам. «Львівтеплоенерго» та «Залізничне теплоенерго» в свою чергу регулярно застосовують злочинну практику відключень теплопостачання, що є порушенням закону «Про житлово-комунальні послуги», де сказано, що кожен окремо взятий споживач, який оплачує послуги, повинен їх отримувати, незалежно від платежів своїх сусідів;


5. Проблема відомчого житла. Фактично будинки, які перебувають на балансі підприємств, установ та організацій, є на даний момент у найгіршому стані. Ці будинки є для цих підприємств важким баластом, і вони хочуть передати їх на баланс органів місцевого самоврядування. Однак Львівська міська рада в більшості випадків відмовляє підприємстам, виставляючи нереальні вимоги до ремонту та облаштування будинків;


6. Незаконне будівництво та щільність забудови міста. Складається враження, що органи міської влади поставили собі за завдання забудувати кожну «щілину» у місті, при цьому порушуючи будівельні, архітектурні, земельні, природоохоронні норми. Відомі приклади і незаконної забудови дитячих майданчиків, які сама ж міська влада внесла до переліку таких, які не підлягають забудові;


7. Повсюдними фактом є неналежне виконання ЖЕКами своїх обов’язків щодо обслуговування житлового фонду та прибудинкової території;



Шановний пане голово, Львівська громада змушена просити у Вас допомоги, оскільки на жаль ми є свідками того, що міська влада не справляється з усіма проблемами, які потребують нагального вирішення. Просимо Вас допомогти їй і посприяти забезпеченню цивілізованого функціонування нашого міста.

Об’єдання «Самопоміч»

726.   (30.01.2005 15:23)
0  
Українізація американських традицій

Більшість українців, у великих містах, певно вже встигли побувати у закусочних “Макдональдс”. Помітили, як широко посміхаються вам продавці з-за прилавку. Як з’ясувалося і цю чудову традицію посміхатися кожному клієнтові у нас “українізували”, а як саме, - розповідає колишня працівниця “Макдональдсу” Олена.
О: Я та мої колеги, влаштувавшись у Макдональдс були в шоці від вимоги менеджерів посміхатися кожному клієнтові. Особливо коли за день приходить з півсотні відвертих дегенератів, які просять подати їм сто грамів горілки, або принести борщу чи ще чогось, чого як відомо, там немає. Аби не з’їхати з глузду майже кожен з тих, хто працює на касі відводить душу, коли опускається за підносом (тацею по-нашому) Опустивши голову, матюкнешся триповерхово, щоб не чув клієнт чи менеджер і знову вдягаєш дурнувату посмішку та кажеш новоприбулому: „Вільна каса, будь ласка, замовляйт!”

Борімося – поборемо!

Отже, сумний висновок напрошується сам, - у нас ще не настали часи, коли можна довіряти термінам придатності, намальованим на йогурті чи ковбасі, або ж посмішці продавця у Макдональдсі. Єдине, що може виправити ситуацію – це активна позиція споживачів. Не купуйте у магазинах, де вам хоча б раз підсунули неякісний товар. Щоразу, придбавши щось прострочене, пишіть скарги до всіх контролюючих органів, звертайтеся на радіо, телебачення, аби всі дізналися про шахрайство і обходили шахраїв десятою дорогою. Нещодавно інформагенції передали повідомлення про те, що один чоловік майже виграв суд у дорогого київського ресторану, в якому йому принесли страву з недоїдками. Ресторан змушений буде виплатити 50 тисяч гривень постраждалому, якщо не задовольнять апеляцію. Варто додати, звичайно, що справа про обгризену кістку у принесеній страві розглядалася два роки, а позивачем був не простий чоловік, а високопоставлений суддя, але важливий результат. Якщо в нього вийшло – у нас теж вийде. Як приклад успішної боротьби з шахраями можна навести і нещодавній випадок з викраденням мобільного телефону з камери схову у відвідувачки одного з супермаркетів. Вона зверталася до керівництва магазину, до міліції... Не допомогло. Звернулась до радіо ЕраFМ - за день до виходу програми про це в ефір, магазин придбав їй нову мобілку. Отже, борімося – поборемо! Якщо вас обдурили у магазині, телефонуйте пейджинг-оператору 8 703 33 96 000, залишайте свій контактний номер, вам зателефонують. Можливо ваша історія стане темою для наступної статті чи радіопрограми.

725.   (30.01.2005 15:21)
0  
Олександр Івахнюк
Друга свіжість, або реанімація ковбаси


За красивою назвою „супермаркет”, у більшості випадків, українці стикаються зі звичайним совдепівським гастрономом, у якому рядовий покупець сприймається продавцями як надоїдливий комар. Що вже говорити про маленькі гастрономи, куди контролери рідко навідуються...

Зайшов оце якось до гастроному, що на бульварі Верховної Ради у висотних будинках. Питаю:
- Яка у вас є свіжа ковбаса?
- У нас всьо свєжеє...
- Добре, тоді поставлю питання по іншому, що привезли сьогодні?
- Сегодня ещьо завоза не било.
Уявляєте!? Для мене особисто це був шок, бо я думав, що свіжим у магазині є товар, привезений сьогодні. Особливо такий, як ковбаса, молоко, йогурт чи сметана. Звичайно ж така відповідь продавщиці змусила мене пройтися магазинами та супермаркетами, аби з’ясувати, чи хоча б десь є у нас цивілізована торгівля. Спершу поговорив з покупцями, чи часто вони натикаються на неякісні товари у магазинах і що діють у цьому випадку. З’ясувалося, що натикаються часто, але не роблять у зв’язку з цим нічого.
Пенсіонер Василь Петрович: Якось купив ковбасу у гастрономі на бульварі Верховної Ради, отут, у висотних будинках. Прийшов додому, а вона слизька і вонюча. Відніс назад.
КОР: А що продавці казали?
В.П: Кажуть, „Нам її сьогодні привезли, я ж не знала, що її вже зіпсованою привезли, я тут ні при чому”
КОР: А ви комусь скаржилися після цього?
В.П: Кому скаржитися? Це треба кудись іти, щось писати. Ні, надто багато часу, та й здоров’я немає.
Наступна моя співрозмовниця Марія Іванівна, мешканка Дніпровського району, розповіла, що їй продали несвіжого оселедця у гастрономі на Червоноткацькій. Причому продавщиця, за словами Марії Іванівни, переконувала її, що оселедець дуже свіжий.
М.І: Мусила з’їсти того оселедця - каже Марія Іванівна, - а що робити? Я вважаю, таких торговців треба карати.
КОР: А ви зверталися до управління захисту прав споживачів?
М.І: Ні, не зверталася, я не вірю, що це щось змінить.

Хто винен і що робити

Розповідаю про власний досвід спілкування з продавцями. Якось мені в уже згадуваному гастрономі на бульварі Верховної Ради продали розпакований сирковий десерт з шоколадом. Половина шоколаду була вже кимось злизана, отож довелося покупку викинути, не доторкнувшись. Схожі речі траплялися з моїми колегами. І кращим цей магазин за два роки, що я його знаю, не став. Отже, за цей час не знайшлося жодного контролюючого органу, який би пояснив продавцям та власникам гастроному, що є свіжий товар, а що – прострочений. Невже немає кому розповісти лицарям вагів та калькулятора, про те, що покупець завжди правий і так далі?.. Шукаю відповіді на це запитання у головному управління захисту прав споживачів київміськадміністрації. На мої запитання стосовно того, хто винен і що робити відповіла начальник відділу контролю якості продуктів харчування Людмила Розумнюк.
Л.Р: Кожен покупець має право особисто пересвідчитись у тому чи свіжий продукт за допомогою документів на нього. Причому продавець не має права відмовити у такому бажанні покупцеві. До того ж законодавством передбачений чіткий порядок звернень стосовно захисту прав споживачів. Треба просто цим правом скористатися. Звертайтеся до нас - ми перевірятимемо.

Реанімація ковбаси

Один мій знайомий працює у супермаркеті. Каже мені днями: “Вибачай, в гості до вас прийти не зможу йду на роботу – у нас суботник, будемо знову перебивати терміни придатності.” Як з’ясувалося, це у них звична практика, що підтверджує і Людмила Розумнюк.
Л.Р: Свого часу була поширена така практика, коли на магазинний ярлик з вказаним терміном придатності працівники магазину клеїли новий ярлик. Під час перевірки в одному з супермаркетів, (можу сказати, що це була мережа „Сільпо”), ми виявили, що термін придатності продовжували на чотири місяці, причому ковбаси.
Але це ще ягідки, панове. Цікавіше те, чого працівники Держспоживзахисту не помітили. Розповідає колишня працівниця супермаркету Сільпо про свою роботу та роботу своїх колег.
М: У супермаркетах „Сільпо”, принаймні там де я працювала, ковбасу, якщо вона вже втратила товарний вигляд, протирають нашатирним спиртом чи олією, відмочують у воді і вранці знову кладуть на вітрину. Якщо вона вже в такому вигляді, що нашатир не допомагає, її ріжуть і викладають у пластикових тарілочках під поліетиленом. Причому стороною, яка виглядає краще кладуть нагору, а знизу може бути навіть цвіль...
Прокоментувати отриману інформацію я попросив представника компанії „Фоззі”, якій належать супермаркети „Сільпо”. Як повідомив фахівець із зв’язків з громадськістю Андрій, проблему з простроченим продуктом можна вирішити безпосередньо у магазині, підійшовши до адміністратора.
А: У нас працює три тисячі людей у 83 магазинах, звичайно ж за всіма не встежиш. Однак, для покращення роботи мережі „Сільпо” ми запровадили кілька програм. Наприклад, „Секретний покупець”. Спеціальні співробітники проходять до магазину і провокують касирів, продавців та дивляться як ті реагують. Є ціла система штрафів. Шановні покупці, якщо у вас є претензії до роботи магазину, звертайтесь безпосередньо до адміністратора і все вирішиться.
Приблизно такі ж коментарі прозвучали від Ольги Іванівни, директора магазину „Да-маркет”, що на Печерську. За її словами, у магазині працюють висококваліфіковані продавці, які люблять свою роботу, тому будь-яку проблему можна вирішити у магазині. Іншої думки про згаданий магазин ціла група людей., які працюють у прилеглих офісах.
Марія: За прилавками „Да-маркету”, стоять такі собі совдепівські тітки, до яких страшно підходити. Покупець у цьому магазині почуває себе винним за те, що він туди прийшов.
Олена: Придбала у Дамаркеті м’ясо на шашлики, прийшла додому – з’ясувалося, що воно зелене. Якось мені на касі пробили сосиски вартістю 10 гривень за кілограм, як ковбасу вартістю 40 гривень за кілограм. Я це тільки вдома виявила.
Тетяна: Найбільше обурює, що при купівлі салату у ”Да-маркеті”, на відміну від інших магазинів, беруть гроші за пластикову тару. Тиждень тому було 20 копійок а зараз уже 50. Скоро тара коштуватиме дорожче за салат.
За словами директриси магазину Ольги Іванівни, до неї з такими претензіями ніхто не звертався, тому вона їх всерйоз не сприймає. А скаржників, які звернулися на радіо вважає знервованими людьми, у яких багато часу, от вони і сидять та видзвонюють.. Це, на думку Ольги Іванівни, пов’язано з тяжкими часами, які ми зараз переживаємо.

Українізація американських традицій

Більшість українців, у великих містах, певно вже встигли побувати у закусочних “Макдональдс”. Помітили, як широко посміхаються вам продавці з-за прилавку. Як з’ясувалося і цю чудову традицію посміхатися кожному клієнтові у нас “українізували”, а як саме, - розповідає колишня працівниця “Макдональдсу” Олена.
О: Я та мої колеги, влаштувавшись у Макдональдс були в шоці від вимоги менеджерів посміхатися кожному клієнтові. Особливо коли за день приходить з півсотні відвертих дегенератів, які просять подати їм сто грамів горілки, або принести борщу чи ще чогось, чого як відомо, там немає. Аби не з’їхати з глузду майже кожен з тих, хто працює на касі відводить душу, коли опускається за підносом (тацею по-нашому) Опустивши голову, матюкнешся триповерхово, щоб не чув клієнт чи менеджер і знову вдягаєш дурнувату посмішку та кажеш новоприбулому: „Вільна каса, будь ласка, замовляйт!”

Борімося – поборемо!

Отже, сумний висновок напрошується сам, - у нас ще не настали часи, коли можна довіряти термінам придатності, намальованим на йогурті чи ковбасі, або ж посмішці продавця у Макдональдсі. Єдине, що може виправити ситуацію – це активна позиція споживачів. Не купуйте у магазинах, де вам хоча б раз підсунули неякісний товар. Щоразу, придбавши щось прострочене, пишіть скарги до всіх контролюючих органів, звертайтеся на радіо, телебачення, аби всі дізналися про шахрайство і обходили шахраїв десятою дорогою. Нещодавно інформагенції передали повідомлення про те, що один чоловік майже виграв суд у дорогого київського ресторану, в якому йому принесли страву з недоїдками. Ресторан змушений буде виплатити 50 тисяч гривень постраждалому, якщо не задовольнять апеляцію. Варто додати, звичайно, що справа про обгризену кістку у принесеній страві розглядалася два роки, а позивачем був не простий чоловік, а високопоставлений суддя, але важливий результат. Якщо в нього вийшло – у нас теж вийде. Як приклад успішної боротьби з шахраями можна навести і нещодавній випадок з викраденням мобільного телефону з камери схову у відвідувачки одного з супермаркетів. Вона зверталася до керівництва магазину, до міліції... Не допомогло. Звернулась до радіо ЕраFМ - за день до виходу програми про це в ефір, магазин придбав їй нову мобілку. Отже, борімося – поборемо! Якщо вас обдурили у магазині, телефонуйте пейджинг-оператору 8 703 33 96 000, залишайте свій контактний номер, вам зателефонують. Можливо ваша історія стане темою для наступної статті чи радіопрограми.

Вторая свежесть, или реанимация колбасы

За красивым названием „супермаркет”, в большинстве случаев, украинцы сталкиваются с обычным совдеповским гастрономом, в котором рядовой покупатель воспринимается продавцами как надоедливое насекомое. Что уже говорить о маленьких гастрономах, куда контролеры редко наведываются...

Зашел как-то в гастроном, расположенный в высотном доме на бульваре Верховного Совета. Спрашиваю:
- Какая у вас есть свежая колбаса?
- У нас все свежее...
- Хорошо, тогда поставлю вопрос по- другому, какую колбасу завезли сегодня?
- Сегодня еще завоза небыло.
Представляете!? Для меня лично это был шок, поскольку я полагал, что свежим в магазине считается товар, привезенный сегодня. Особенно колбаса, молоко, йогурт, сметана. Конечно же ответ продавщицы заставил меня пройтись по магазинам и супермаркетам, чтобы вияснить есть хоть где-нибудь у нас цивилизованная торговля. Сначала поговорил с покупателями о том, часто ли им попадаются некачественные товары в магазинах и что делают в таком случае. Оказывается, попадаются часто, но не делают ничего.
Пенсионер Василий Петрович: Как-то купил колбасу в гастрономе на бульваре Верховного Совета, тут, в высотных домах. Пришел домой, а она скользкая и вонюча. Отнес обратно.
КОР: А что продавцы говорили?
В.П: Говорят, „нам ее сегодня привезли, я же не знала, что ее уже испорченную привезли, я ни при чем!”
КОР: А вы кому-то жаловались после этого?
В.П: Кому жаловаться? Это надо куда-то идти, что-то писать. Нет, слишком много времени отнимае эта процедура, да и здоровья нет.
Следующая моя собеседница Мария Ивановна, тоже жительница Днепровского района Киева, рассказала, что ей продали несвежую селедку в гастрономе на Красноткацкой. Причем продавщица, по словам Марии Ивановны, убеждала ее, что селедка свежая.
М.И: Сьела, куда деваться, - говорит Мария Ивановна, - а что делать? Я считаю, таких торговцев нужно наказывать.
КОР: А вы обращались в управление защиты прав потребителей?
М.И: Нет, не обращалась, я не верю, что это что-то изменит.

Кто виноват и что делать?

Рассказываю о собственном опыте общения с продавцами. Как-то мне в уже упоминавшемся гастрономе на бульваре Верховного Совета продали распакованный сырковый десерт с шоколадом. Половина шоколада была кем-то слизана, поэтому пришлось покупку выбросить, не притронувшись к ней. Подобные вещи случались и с моими колегами по офису. И лучшим этот магазин за два года, что я его знаю, не стал. То есть, до сих пор не нашлось ни одного контролирующего органа, который смог бы объяснить продавцам и владельцам гастронома, что такое свежий товар, а что такое - просроченный. Неужели некому рассказать рыцарям весов и калькулятора о том, что покупатель всегда прав и так далее? Ищу ответ на этот вопрос в главном управлении по защите прав потребителей КМДА. На мой вопрос „Кто виноват и что делать?” ответила начальник отдела контроля за качеством продуктов питания Людмила Розумнюк.
Л.Р: Каждый покупатель имеет право лично убедиться в том, свежий продукт или нет с помощью документов на него. Причем продавец не имеет права отказать в таком желании покупателю. К тому же, законодательством предусмотрен четкий порядок обращений по вопросам защиты прав потребителей. Надо просто этим правом воспользоваться. Обращайтесь к нам - мы будем проверять.

Реанимация колбасы

Один мой знакомый работает в супермаркете. Говорит мне на днях: “Прости, в гости к вам прийти не смогу, иду на работу – у нас субботник, будем снова перебивать сроки годности.” Оказывается, это у них обычная практика. Это подтверждает и Людмила Розумнюк.
Л.Р: В свое время была распространена такая практика, когда на магазинный ярлык с указанным сроком годности работники магазина наклеивали новый ярлык. Во время проверки в одном из супермаркетов, (могу сказать, что это была сеть магазинов „Сельпо”), мы обнаружили, что срок годности продолжили на четыре месяца, причем колбасы.
Но это еще ягодки, господа. Интереснее то, чего проверяющие не заметили. Рассказывает бывшая сотрудница супермаркета Сельпо ( назовем ее Марина) о своей работе и работе своих коллег.
М: В супермаркетах „Сельпо”, по крайей мере там, где я работала, колбасу, если она уже потеряла товарный вид, протирают нашатырным спиртом или подсолнечным маслом, оттмачивают в воде и утром снова выкладывают на витрину. Если уже и нашатырь не помогает, ее режут и выкладывают в пластиковых тарелочках под полиэтиленом. Причем стороной, которая выглядит лучше кладут вверх, а снизу может быть даже плесень...
Прокомментировать полученную информацию я попросил представителя компании „Фоззи”, которой принадлежат супермаркеты „Сельпо”. Как сообщил специалист по связям с общественностью Андрей, проблему с просроченим продуктом можно решить непосредственно в магазине, подойдя к администратору.
А: У нас работают три тысячи людей в 83 магазинах, конечно же за всеми не уследишь. Однако, для улучшения работы сети „Сельпо” мы ввели несколько программ. Например, „Секретний покупатель”. Специальные сотрудники проходят в магазин, провоцируют кассиров, продавцов и смотрят как те реагируют. Есть система штрафов. Уважаемые покупатели, если у вас есть претензии к работе магазина, обращайтесь непосредственно к администратору и все решится.
Примерно такие же комментарии прозвучали от Ольги Ивановны, директора магазина „Да-маркет”, расположенном на Печерске. По ее словам, в магазине работают высококвалифицированные продавцы, любящие свою работу, потому любую проблему можно решить в магазине. Иного мнения целая группа людей., работающих в прилегающих офисах.
Мария: За прилавками „Да-маркета”, стоят такие себе совдеповские тети, к которым страшно подходить. Покупатель в этом магазине чувствует себя виновным в том, что он туда пришел.
Елена: Купила в „Да-маркете” мясо на шашлыки, пришла домой – оказалось, что оно зеленое. Как-то мне на кассе пробили сосиски, стоимостю 10 гривен за килограмм, как колбасу стоимостью 40 гривен за килограмм. Я это только дома выяснила.
Татьяна: Больше всего возмущает то, что при покупке салата в ”Да-маркете”, в отличие от других магазинов, берут деньги за пластиковую тару. Неделю назад было 20 копеек, а сейчас уже - 50. Скоро тара будет стоить дороже чем салаты.
По словам директрисы магазина Ольги Ивановны, к ней с такими претензиями никто не обращался, потому она их всерьез не воспринимает. А жалобщиков, обратившихся на радио считает нервными людьми, у которых много свободного времени, вот они и звонят от безделия.. Это, по мнению Ольги Ивановны, связано с тяжелыми временами, которые мы сейчас переживаем.

Украинизация американских традиций

Большинство украинцев в крупных городах, очевидно, уже успели побывать в закусочных “Макдональдс”. Заметили, как широко улыбаются там продавцы из-за прилавка. Как оказалось и эту замечательную традицию улыбаться каждому клиенту у нас “украинизировали”. А как именно, рассказывает бывшая сотрудница “Макдональдса” Елена.
Е: Я и мои коллеги, устроившись в Макдональдс, были в шоке от требования менеджеров улыбаться каждому клиенту. Особенно когда за день приходит с полсотни откровенных дегенератов,, которые просят подать им сто граммов водки, или принести борща или еще чего-то, чего как известно, там нет. Чтобы не сойти с ума, почти каждый из тех, кто работает на кассе отводит душу, когда опускается за подносом, Опустив голову кассир трехэтажно материться, так чтобы не слышал клиент или менеджер, после чого снова одевает дурацкую улыбку и говорит стоящему по ту строну кассы: „Свободная касса, пожалуйста, заказывайте.”

Боритесь и победите!

Итак, печальный вывод напрашивается сам, - у нас еще не пришли времена, когда можно доверять срокам годности, нарисованным на йогурте, колбасе, или же улыбке продавца в Макдональдсе. Единственное, что может исправить ситуацию – это активная позиция потребителей. Не покупайте в магазинах, в которых вам хотя бы раз подсунули некачественный товар. Каждый раз, купив что-то просроченное, пишите жалобы всем контролирующим органам, обращайтесь на радио, телевидение, чтобы все узнали о мошенничестве и обходили мошенников десятой дорогой. Недавно информагенства передали сообщение о том, что один человек почти выиграл суд у дорогого киевского ресторана, в котором ему принесли блюдо с объедками. Ресторан вынужден будет выплатить 50 тысяч гривен пострадавшему, если не удовлетворят апелляцию. Стоит добавить, конечно, что дело об обглоданной кости в принесенном блюде рассматривалось два года, а истцом был не простой человек, а высокопоставленный судья, но важен результат. У него получилось – у нас тоже получится. В качестве примера успешной борьбы с мошенниками можно привести и недавний случай с похищением мобильного телефона из камеры хранения у посетительницы одного из супермаркетов. Она обращалась к руководству магазина, в милицию... Не помогло. Обратилась на радио ЭраFМ - за день до выхода программы об этом случае в эфир, магазин приобрел ей новую мобилку. Итак, будем бороться - обязательно победим. Если вас обманули в магазине – звоните пейджинг-оператору 8 703 33 96 000, оставляйте свой контактный номер – вам позвонят. Возможно ваша история станет темой для следующей статьи или радиопрограммы.

724. Игорь   (30.01.2005 10:39)
0  
Здравствуйте! Сегодня утром прослушал возмутительное выступление Правденко в эфире Вашего радио. Он позволял себе хамство по отношению к звонившим,намекая ,что он де владеет какой то такой информацией,кот.позволяет ему лучше разбираться практически во всех вопросах. Намекая,что он очень хорошо понимает жизненный путь Януковича ,так как сам прошел такой же,а поэтому тот(Янукович) должен был стать президентом. Хотелось бы сказать Правденко,что для людей типа Януковича путь определен законом и при том уже давно.Но написать я решил из за прозвучавшего восхваления Богуслаева( собственник Мотор- Сич).
Запорожью не повезло, в конце перестройки умер бывший директом завода Омельченко и тогда же был назначен Богуслаев. С самых первых дней независимости Украины этот деятель проявил себя законченным российским нацистом и шовинистом. Он прикрывает это якобы коммерческими мотивами,однако его последовательные действия по дискредитации Украинской государственности имеют четко спланированный характер. А именно, прихватизировав завод, он тут же начал финансово помагать московской православной церкви,которая в Запорожье действует как типичная деструктивная секта с элементами агентурной работы, постоянно науськивает рабочих против " западенцов", угрожает, что все доходы запорожцев будут " уходить на западную Украину", постоянно разжигает братоубийственную рознь,участвовал в попытке срыва олимпиады по украинскому языку среди школьников, поддерживает все антиукраинские силы в регионе и очень многое другое. Никакая страна и минуты не потерпела бы такого богуслаева у себя на территории, а у нас ему дают звание героя и Правденко видите ли его "хорошо понимает". Даже если предположить,что заводу богуслаева и выгодно демонтировать наше государство,то разве мы можем с этим согласиться???!!!!! Тем более, что завод тогда будет в безопасности,когда все фашисты типа богуслаева будут законом призваны к порядку. Хочу напомнить Правденко,что Гитлер тоже , что то сделал для немецкой экономики тех лет, но означает ли это,что мы должны оправдывать немецких нацистов?! Не может быть исключения и для такого как богуслаев.
У меня очень к Вам большая просьба,если можно таких субъектов как Правденко все таки пускать в эфир вместе с оппонентом. А так получается, что он просто фарисействует,лжет,ведет антиукраинскую пропаганду, выгораживает отребье разного рода , а ответить ему некому.


.

723.   (27.01.2005 09:55)
0  
Звертаю увагу, що головна сторінка сайту знаходиться за адресою www.ivachnyuk.narod.ru


Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2024
    Сделать бесплатный сайт с uCoz